2010. április 5., hétfő

74. nap

A mai nap nagyon torzra sikerült. Későre keltünk, semmire nem haladtam, a sok betervezett munkából semmi nem valósult meg, durcás voltam, minden bajom eszembe jutott. És az eltervezett ünnepi ebéd is kicsit félresikerült. Reggelre egy gazdag és látványként sem utolsó kiwi-vérnarancs kompozícióval álltal elő, azaz bújtam be az ágyba. Ebédre pedig halat sütöttem, halfilét panírozva. Nagyon nagyon finomra sikeredett, csak 2 órával később sikerült megvalósulnia, mint ahogyan terveztem, mert még a piacra is le kellett szaladnom előtte meg egy sor más dolgot elintézni. No mindegy. Finom volt. Kapros tejföles öntettel zöld fejes salátát készítettem koktél paradicsommal: a paradicsomok úgy néztek ki benne, mint apró katibogárkák a fűben. Vacsorára meg töltött káposztát ettünk, igyekeztem a rizsszemeket kihagyni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Címkék